به سایت رسمی مگا خوش آمدید
ویژگیها و امکانات
زیـرساختهای نـرمافـزاری و سختافزاری ویژه سامانههای فروش اینترنتی مگا کارایی، انعطاف پذیری، پایداری و نفوذناپذیری آنها را کم نظیر میسازد. سالها تجربه در زمینه طراحی، تولید و پشتیبانی سامانههای گوناگون فروش اینترنتی محصولات، مگا را در جایگاهی قرار داده که قادر است ظرفیتها و قابلیتهای کسب و کاری مختلف در عرصه تجارت الکترونیکی را شناسایی و فعال کند. مگا پس از فعال سازی این قابلیتها زوایای پنهان این کسب و کارها را با هدف سود دهی بیشتر تحلیل میکند. تحلیلهایی که فرآیند الکترونیکی شدن یک کسبوکار را راهبری و مدیریت مینماید.
مرکز تماس و پشتیبانی مشتریان
زیرساخت فروش اینترنتی مگا شامل یک مرکز تماس و پشتیبانی از مشتریان است که وظیفه پاسخگویی به مشتریان و رفع مشکلات آنها در فرآیند خرید اینترنتی را بر عهده دارد. همچنین، ارتباط با بانکها و رفع مغایرتها در پرداختهای انجامشده نیز از جمله وظایف این مرکز است.
این مرکز، در تمامی ساعات مشتریان را به صورت تلفنی و از طریق پیام آنلاین راهنمایی نموده و مشکلات ایشان را در زمینه خرید محصولات از سامانههای فروش مرتفع مینماید. ارائه گزارشهای این مرکز به بهرهبرداران زیرساخت مگا، در امر تحقیقات بازار و نظرسنجی مشتریان آنها را یاری میکند. کلیه تماسهای مشتریان از طریق این مرکز قابل ضبط و بررسی است؛ و در واقع، این زیرساخت منجر به شکلگیری زیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان شده و احتمال رجوع مجدد مشتری به برند را افزایش میدهد.
همچنین از دیگر امکانات مرکز تماس و پشتیبانی، ارسال گروهی ایمیل و پیامک میباشد که از طریق آن قبل، حین و بعد از فرآیندهای خرید، اطلاعرسانیهای لازم به مشتریان انجام میشود.