با توجه به رشد روز افزون استفاده از بسترهای اینترنتی در ایران، استفاده از فناوری اطلاعات در حوزه عرضه قطعات و لوازم خودرو میتواند کمک فراوانی در زمینه عرضه مناسب قطعات، خارج شدن قطعات بی کیفیت از چرخه مصرف، اطمینان بخشی بیشتر به خریداران در زمینه سلامت و امنیت خودرو و انجام خریدهای مناسب نماید. هدف اصلی از انجام این پروژه فراهم آوردن امکان حضور گسترده در بازار قطعات یدکی، مصرفی و آپشن خودرو می باشد. اهم اهداف این پروژه عبارت است از:
- تبدیل شدن به مرجع استعلام قیمت در بازار قطعات یدکی
- تبدیل شدن به مرجع معرفی برندها و تصدیق کیفیت قطعات یدکی
- تبدیل شدن به ابزار کنترل عرضه و تعیین قیمت قطعات یدکی
- افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان قطعات یدکی