سامانه فروش اینترنتی گروه ایران خودرو

پس از مذاکره و توافق با راه­ اندازی سامانه فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو در سال ۱۳۸۸، این سامانه از سال ۱۳۸۹ رسما آغاز به کار نمود. سیستم مذکور شامل تهیه و عملیاتی نمودن بستری برخط (Online) بود، که از طریق آن شرکت ایران خودرو می­ توانست محصولات خود را جهت فروش بر روی اینترنت عرضه کند و همچنین از طریق نمایندگی ­های فروش خود اقدام به ثبت سفارش نماید.

این سیستم برای خریداران خودرو این امکان را فراهم می­ آورد که کلیه اقدامات لازم از ثبت سفارش تا پرداخت وجه خودرو را به صورت برخط با کمترین مراجعه حضوری انجام دهند. همچنین کلیه فرایندهای فروش خودرو با تنوع بسیار، در سامانه فروش ایران خودرو پیاده ­سازی شد. بخش­ های مدیریت نمایندگی مدیریت برنامه ­های فروش به صورت کامل طراحی و در اختیار شرکت ایران خودرو قرار گرفت.

ایران خودرو برای چند سال متوالی کلیه محصولات خویش را با استفاده از زیر ساخت مگا و از طریق سامانه ایرانی کار به فروش رساند.

پروژه
سامانه فروش اینترنتی گروه خودروسازی ایران خودرو

کارفرما:
گروه خودروسازی ایران خودرو

سال:
1389-1396

    سبد خرید